sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Coliba unchiului Tom

Salut! Stiu ca nu am postat de mult timp pentru ca am fost foarte ocupata cu scoala. De putin timp am citit romanul Coliba unchiului Tom de Harriet Beecher- Stowe. In carte este vorba despre sclavi si viata lor. Romanul prezinta viata unchiului Tom, un sclav intelept, pe care domnul Shelby, proprietarul sau, este nevoit sa il vanda in urma unor negustorii pagubitoare. Domnul Haby, negociaza cu domnul Shelby vanzarea lui Tom si a micutului Jim. Jim era copilul Elizei, care era camerista credincioasa a doamnei Shelby. Tom a facut cu i-a spus proprietarul sau pentru ca ii dorea binele, dar Eliza a fugit de acasa avand tot felul de peripetii din Canada pana in Franta unde a trait cu fiul ei Jim. George Shelby a jurat sa-l elibereze pe unchiul Tom si sa nu mai faca diferente intre un om negru si unul alb. Intr-un sfarsit Tom moare si de atunci nu a mai existat o lege dupa culoarea pielii.
 Mie nu mi-a placut asa de mult, dar asta e parerea mea!O zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.